GEAR4MUSIC PODMIENKY A USTANOVENIA

Aktualizované 29. septembra 2023

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV A POUŽÍVANIA SÚBOROV COOKIE

Naše úplné zásady ochrany osobných údajov a používania súborov cookie si môžete pozrieť tu.

 

PODMIENKY A USTANOVENIA

Žiadne vyhlásenie alebo podmienka predaja uvedená v týchto ustanoveniach neovplyvňuje ani neobmedzuje vaše zákonné práva definované v smernici EÚ o právach spotrebiteľov, v zákone o právach spotrebiteľov z roku 2015 alebo v nariadení o spotrebiteľských zmluvách (informácie, zrušenie a dodatočné poplatky) z roku 2013.

Všetky objednávky na tovar spracúva spoločnosť Gear4music Limited okrem prípadov, keď sa platba uskutočňuje kreditnou alebo debetnou kartou, ktoré spracúva spoločnosť Gear4Music Europe Limited, dcérska spoločnosť v úplnom vlastníctve spoločnosti Gear4music Limited (ktorá bude plniť objednávky prijaté a spracované spoločnosťou Gear4music Europe Limited).

Spoločnosť Gear4music Europe Limited má sídlo v Írsku.

Všetky objednávky sa vybavujú podľa nasledujúcich podmienok, ktoré tvoria súčasť kúpnej zmluvy a upravujú ju. Prevzatie tovaru zákazníkom sa považuje za vyjadrenie súhlasu s týmito podmienkami predaja, pokiaľ zákazník neoznámi opačnú skutočnosť predávajúcemu písomne do 15 dní od doručenia tohto listu alebo od doručenia tovaru. Akákoľvek podmienka, ktorú chce zákazník zaviesť, či už v dokumente alebo inak, ktorá je v rozpore s týmito podmienkami alebo ich dopĺňa, nebude akceptovaná. Žiadny zástupca alebo predstaviteľ predávajúceho nie je oprávnený meniť tieto podmienky.

PLATOBNÉ PODMIENKY

V prípade objednávok zadaných pomocou kreditnej alebo debetnej karty bude suma z platobnej karty stiahnutá po potvrdení objednávky. Predajca si vyhradzuje právo odmietnuť platbu kreditnou alebo debetnou kartou. Ak platba kartou nie je možná alebo nie je akceptovaná, odporúča sa priamy bankový prevod. Predajca prijíma objednávky na 30-dňové úverové podmienky len od uznaných vzdelávacích inštitúcií a vládnych úradov. Tovar zostáva majetkom predajcu až do úplného zaplatenia a predajca si vyhradzuje právo neodoslať tovar, kým nedostane zúčtované finančné prostriedky.

ODOSIELANIE OBJEDNÁVOK

Predajca nie je viazaný kúpnou zmluvou, kým zákazník nedostane tovar. Ako je uvedené na stránke produktu, dátumy dodania sú uvedené len ako odhad - predajca vynaloží maximálne úsilie na dodržanie uvedeného dátumu dodania. Mnohé výrobky má predajca na sklade, ale v niektorých prípadoch je uvedený dátum odhadom času, ktorý bude potrebný na objednanie tovaru od výrobcu a jeho dodanie zákazníkovi. Predajca si vyhradzuje právo na čiastočné odoslanie objednávky, ale za doručenie celej objednávky nebude účtovať viac, ako je celková inzerovaná cena za doručenie.

TOVAR POŠKODENÝ PRI PREPRAVE

  1. Akýkoľvek tovar, ktorý zákazník obdržal a ktorý bol poškodený pri preprave, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od obdržania tovaru, nahlásiť predajcovi.
  2. Predajca prevezme od zákazníka poškodený tovar a čo najrýchlejšie dodá náhradný tovar na vlastné náklady.
  3. Predávajúci preberá zodpovednosť za stav tovaru až do jeho doručenia Zákazníkovi, takže za akékoľvek poškodenie alebo rozbitie tovaru počas cesty zodpovedá Predávajúci, ale ak sa niečo stane po jeho doručení Zákazníkovi, na vyhradenom mieste Zákazníka alebo u Zákazníkom určeného suseda, je to zodpovednosť Zákazníka a Predávajúci nemôže prevziať žiadnu zodpovednosť za škody.
  4. Predajca nepreberá žiadnu zodpovednosť za tovar poškodený pri preprave, ak zákazník nahlási poškodenie neskôr ako 14 dní po prevzatí tovaru.
  5. Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie tovaru v prípade, že zákazník bude schopný poskytnúť nezávislý dôkaz, že za poškodenie môže predajca alebo ním poverený kuriér.
  6. Ak sa napriek vhodnému a zabezpečenému obalu poškodí vrátený tovar zákazníka počas prepravy od zákazníka k predajcovi, predajca prevezme zodpovednosť, ak prevzatie a doručenie zabezpečil a umožnil predajca.
  7. Ak Zákazník zabezpečil zaslanie tovaru späť Predajcovi na vlastné náklady, Predajca nenesie žiadnu zodpovednosť a Zákazník sa musí obrátiť na svoju kuriérsku spoločnosť s požiadavkou na prípadnú náhradu straty vrátenia peňazí alebo sa spoľahnúť na ním zvolené poistenie prepravy.

DORUČENIE NESPRÁVNEHO TOVARU

  1. Každý tovar, ktorý Zákazník obdrží a ktorý považuje za nesprávne dodaný tovar, musí čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru, oznámiť Predávajúcemu.
  2. Predajca od Zákazníka nesprávny tovar prevezme a čo najrýchlejšie mu na vlastné náklady dodá náhradný tovar.
  3. Zákazník je povinný vrátiť nesprávny tovar alebo akýkoľvek tovar, ktorý bol omylom dodaný Zákazníkovi Predajcom bez objednávky alebo platby.
  4. Ak ho Zákazník nevráti, Predajca bude Zákazníkovi účtovať plnú cenu tovaru.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

  1. Zákazník má právo zrušiť objednávku na tovar zakúpený na webovej stránke Predajcu alebo zadanú telefonicky alebo e-mailom najneskôr do 30 dní od doručenia a 14 dní od doručenia v prípade použitého tovaru. V prípade akéhokoľvek zrušenia objednávky v rámci zákonných práv zákazníka alebo v rámci Záruky vrátenia peňazí predajcu je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi na vlastné náklady.
  2. Objednávky je možné zrušiť listom, e-mailom alebo telefonicky.
  3. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa, keď zákazník oznámil predajcovi zrušenie objednávky.
  4. Existujú však určité obmedzenia týkajúce sa výrobkov, ktoré je možné zrušiť po dodaní, a to nasledovné:
    • Softvér, CD a DVD, ktoré sú použité, nezapečatené a/alebo registrované u výrobcu na meno zákazníka;
    • Výrobky, ktoré prichádzajú do priameho kontaktu s nosom, ušami alebo ústami, ako sú napríklad slúchadlá do uší alebo dychové nástroje, ktoré sa bežne predávajú zapečatené v obchode a z hygienických dôvodov ich nemožno testovať;
    • položky, ktoré boli po dodaní zmiešané/inštalované neoddeliteľne s inými položkami alebo boli akýmkoľvek spôsobom upravené.
  5. Zákazníkovi odporúčame, aby výrobky starostlivo rozbalil, všetky obaly uschoval, tovar skontroloval a v prípade, že tovar nechce, vložil ho späť do škatule na bezpečné vrátenie.
  6. Predajca môže zrušiť akúkoľvek objednávku zadanú zákazníkom až do prevzatia tovaru zákazníkom, ak predajca už nie je schopný dodať tovar, došlo k výraznej zmene ceny tovaru alebo ak má predajca podozrenie, že transakcia je podvodná. Ak predajca zruší objednávku, všetky peniaze zaplatené zákazníkom budú vrátené v plnej výške do 10 dní.

VRÁTENIE TOVARU ZÁKAZNÍKOM:

Nové výrobky:

    1. Výrobky je možné vrátiť a získať späť plnú sumu do 30 dní od doručenia.
    2. Za predpokladu, že Zákazník informuje Predajcu do 30 dní od doručenia Zákazníkovi, Predajca vráti štandardné poplatky za doručenie.

    Použité výrobky:

      1. Výrobky je možné vrátiť na základe vrátenia plnej sumy do 14 dní od doručenia.
      2. Ak o tom zákazník informuje predajcu do 14 dní od doručenia zákazníkovi, predajca vráti štandardné poplatky za doručenie.

      Všetky výrobky:

        1. Ak zákazník zruší objednávku v súlade so svojimi zákonnými právami alebo chce vrátiť tovar v rámci záruky vrátenia peňazí predajcu, je zákazník zodpovedný za vrátenie tovaru predajcovi. Za žiadosti o vrátenie kuriérom v prípade zrušených objednávok sa účtuje poplatok, ktorého výška závisí od veľkosti a hmotnosti položky.
        2. Ak Predajca prijme tovar, ktorému nebola venovaná primeraná starostlivosť, Predajca zníži Zákazníkovi sumu vrátenia peňazí o sumu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru.
        3. Na niektoré položky sa vzťahuje záruka vrátenia peňazí len vtedy, ak sú Predajcovi vrátené nepoužité a zapečatené v pôvodnom obale a v prípade softvéru aj neregistrované. Medzi tieto položky patria:
          • Softvér
          • CD a DVD
          • slúchadlá do uší a monitory do uší
          • Štuple do uší a ochrana sluchu
          • Náustky, tŕstia atď. pre drevené a dychové nástroje
          • Výrobky na starostlivosť o ústa a pery
        4. Za všetky vrátené drevené dychové a plechové nástroje sa platí poplatok 5 GBP za dezinfekciu, ak sa nevrátia nepoužité a s neporušenou hygienickou pečaťou.
        5. Ak zákazník vracia inteligentné alebo pripojené zariadenie, odporúčame mu, aby sa uistil, že zariadenie odpojil od svojej domácej alebo firemnej siete a vymazal alebo "odpojil" svoje osobné účty, napríklad Google, Spotify alebo Amazon Alexa. Ak má zariadenie funkciu ukladania údajov, všetky súkromné údaje musia byť pred vrátením položky predajcovi vymazané. Predávajúci sa bude snažiť obnoviť továrenské nastavenia všetkých takýchto zariadení, ale predávajúci to nezaručuje a nenesie žiadnu zodpovednosť za škody spôsobené zneužitím treťou stranou.

        CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI ŠTANDARDNEJ ZÁRUKY:

        Nové výrobky:

          1. Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne 3-ročná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak.
          2. Na akýkoľvek tovar, ktorý sa stane chybným z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predávajúci zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
          3. Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
          4. Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
          5. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

          Takmer nové a ex-demo výrobky:

            1. Na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne jednoročná záruka, ak nie je uvedené inak.
            2. Všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predajca zabezpečí vyzdvihnutie a opravu výrobku.
            3. Ak výrobok nie je možné opraviť do 60 dní, potom bude vydaný náhradný výrobok, ktorý nebude starší a nebude v horšom stave ako pôvodný výrobok vrátený zákazníkom.
            4. Ak sa výrobok stane chybným počas záručnej doby, ale po 180 dňoch od dátumu dodania, potom platia rovnaké podmienky ako vyššie, ale od zákazníka sa očakáva, že zaplatí všetky primerané kroky na preukázanie výrobnej chyby a náklady na vrátenie výrobku predajcovi.
            5. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 30 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

            Použité výrobky:

              1. Ak nie je uvedené inak, na všetky výrobky sa vzťahuje minimálne jednoročná záruka.
              2. Všetky výrobky, ktoré sa stanú chybnými z dôvodu výrobnej chyby do 180 dní od zakúpenia, potom predajca zabezpečí odvoz a opravu výrobku.
              3. Ak výrobok nie je možné opraviť počas trvania záruky, budú mu vrátené peniaze.
              4. Výrobky nie je možné vrátiť predajcovi na vrátenie peňazí neskôr ako 14 dní od dodania, pokiaľ predajca nie je schopný splniť svoje záručné povinnosti.

              Všetky výrobky:

                1. Táto záruka sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sa stali chybnými v dôsledku nesprávneho používania, náhodného poškodenia alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, než je výrobná chyba.
                2. Ak sa pri vrátení výrobku predajcovi zistí, že výrobok nemá chybu, a je mimo obdobia 30-dňovej záruky vrátenia peňazí, potom predajca vráti výrobok zákazníkovi za malý poplatok.
                3. Predajca odporúča, aby si zákazník svoj tovar poistil.

                ZODPOVEDNOSŤ:

                1. Predajca za žiadnych okolností nezodpovedá za stratu obchodu alebo príjmu.
                2. Aj keď predajca vynakladá maximálne úsilie na to, aby dodaný tovar v každom ohľade zodpovedal poskytnutej špecifikácii alebo popisu, predajca nezodpovedá za drobné odchýlky v špecifikácii a žiadna takáto drobná odchýlka nemôže byť predmetom nárokov voči predajcovi.
                3. Predajca vynaloží všetku primeranú starostlivosť, pokiaľ je to v jeho možnostiach, aby údaje o objednávke a platbe zákazníka boli bezpečné, ale ak nedošlo k nedbanlivosti zo strany predajcu, predajca nemôže niesť zodpovednosť za akúkoľvek škodu, ktorú môže zákazník utrpieť, ak tretia strana získa neoprávnený prístup k akýmkoľvek údajom, ktoré zákazník poskytne pri prístupe na webové stránky predajcu alebo pri objednávaní z nich.

                SŤAŽNOSTI ZÁKAZNÍKOV

                V prípade, že zákazník potrebuje podať sťažnosť, mal by najprv zavolať alebo vytvoriť nový lístok, ktorý je prístupný prostredníctvom odkazu "Kontaktujte nás" na našej domovskej stránke. V mnohých prípadoch sťažnosť najlepšie vyrieši osoba zodpovedná za daný problém. Ak sťažnosť prijala táto osoba, môže byť schopná ju rýchlo vyriešiť a urobí tak, ak je to možné a vhodné.

                Bez ohľadu na to, či bola sťažnosť vyriešená alebo nie, informácie o sťažnosti budú do jedného týždňa odovzdané manažérovi služieb zákazníkom. Po prijatí sťažnosti ju manažér služieb zákazníkom zaznamená do denníka sťažností. V prípade, že ešte nebola vyriešená, poverí príslušnú osobu, aby ju prešetrila a prijala príslušné opatrenia. Ak sa sťažnosť týka konkrétnej osoby, mala by byť informovaná a mala by dostať primeranú príležitosť reagovať. Osoba, ktorá sťažnosť vybavuje, by ju mala potvrdiť do 3 pracovných dní.

                V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa sťažnosťou zaoberá a kedy môže sťažujúca sa osoba očakávať odpoveď. V ideálnom prípade by sťažovatelia mali dostať konečnú odpoveď do 2 týždňov. Ak to nie je možné, pretože napríklad vyšetrovanie nebolo úplne ukončené, mala by sa zaslať správa o pokroku s uvedením termínu, kedy bude poskytnutá úplná odpoveď. Bez ohľadu na to, či je sťažnosť opodstatnená alebo nie, v odpovedi sťažovateľovi by sa mali opísať opatrenia prijaté na prešetrenie sťažnosti, závery prešetrovania a všetky opatrenia prijaté v dôsledku sťažnosti. Ak sa sťažovateľ domnieva, že problém nebol uspokojivo vyriešený v prvej fáze, môže požiadať o preskúmanie sťažnosti na úrovni rady. V tejto fáze bude sťažnosť postúpená predstavenstvu. Žiadosť o preskúmanie na úrovni predstavenstva by mala byť potvrdená do týždňa od jej prijatia. V potvrdení by malo byť uvedené, kto sa bude prípadom zaoberať a kedy môže sťažovateľ očakávať odpoveď.

                PODMIENKY ROZŠÍRENEJ ZÁRUKY:

                Tieto podmienky menia a dopĺňajú štandardné podmienky pre konkrétnu položku v prípade, že si zákazník k danej položke zakúpil predĺženú záruku, a nahrádzajú príslušné ustanovenia štandardných podmienok. Ak v týchto podmienkach nie je uvedená iná podmienka, zostávajú v platnosti štandardné ustanovenia.

                CHYBNÝ TOVAR V RÁMCI PREDĹŽENEJ ZÁRUKY:

                1. Ak sa výrobok stane chybným v dôsledku výrobnej chyby počas dvojročnej lehoty, predávajúci zabezpečí jeho bezplatné vrátenie.
                2. Po uplynutí dvoch rokov je zákazník zodpovedný za náklady na vrátenie tovaru predajcovi a náklady na doručenie tovaru späť zákazníkovi.
                3. Predajca uhradí primerané náklady na vrátenie, ak zákazník dokáže nezávisle preukázať, že za chybu môže predajca alebo výrobca.

                ODSTÚPENIE OD ZMLUVY ALEBO ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY:

                1. V súlade s vylúčením záruky, ako je podrobne uvedené v tomto dokumente, je možné výrobky vrátiť a získať späť plnú sumu v lehote stanovenej od doručenia.
                2. Namiesto štandardnej 30-dňovej záruky vrátenia peňazí predajcu je k dispozícii až 180 dní (presný počet dní je uvedený na stránke výrobku). To podlieha nasledujúcim podmienkam:

                  V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej do 30 dní od doručenia:
                  • Zákazník musí zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť ich vyzdvihnutie za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
                  • Všetky štandardné poplatky za doručenie uplatnené na objednávku zákazníka budú vrátené.
                  • Náklady na predĺženú záruku budú vrátené.

                  V prípade žiadosti o vrátenie tovaru podanej po 30 dňoch od doručenia:
                  • Ak sa záruka vrátenia peňazí využije po 30 dňoch od dodania, ale až do 180 dní od dodania, zákazník musí zaslať výrobky späť predajcovi, prípadne môže predajca zabezpečiť ich vyzdvihnutie za poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti položky.
                  • Náklady na doručenie pôvodnej objednávky sa nevracajú.
                  • Poplatok za predĺženú záruku, ktorý zákazník pôvodne zaplatil, sa nevracia.

                NÁKLADY NA PREDĹŽENÚ ZÁRUKU
                1. Pre Zákazníkov v niektorých odľahlých alebo vzdialených oblastiach môže byť cena predĺženej záruky mierne vyššia z dôvodu možných vyšších nákladov na dopravu pri zbere a opätovnom doručení.
                2. Túto cenu si Zákazník bude môcť pozrieť pri zadávaní údajov o svojej adrese počas objednávky.

                PODMIENKY VRÁTENIA PEŇAZÍ:

                Ak zákazník nevyužil záruku po uplynutí záručnej doby, môže do jedného mesiaca od dátumu skončenia záruky napísať predávajúcemu kópiu záručného listu a pôvodnú faktúru za nákup a predávajúci vám zašle šek na 50 % pôvodnej ceny záruky.

                PREVOD ZÁRUKY:

                1. Ak zákazník prevedie vlastníctvo tovaru so zárukou, musí predajcovi do 30 dní od predaja tovaru oznámiť e-mailom údaje nového vlastníka vrátane mena, adresy, e-mailovej adresy a telefónneho čísla.
                2. Ak tak neurobíte, záruka stráca platnosť a nový majiteľ nemôže uplatniť žiadne nároky.
                3. Vrátenie peňazí po uplynutí záručnej doby nie je pri prevode záruky platné.

                POŽIČANIE ZARIADENIA:

                1. Ak výrobky, na ktoré sa vzťahujú podmienky tejto záruky, nie sú opravené do 30 dní od prevzatia tovaru na adrese Gear4music, zákazník môže požiadať o bezplatné zapožičanie tovaru.
                2. Zapožičaný tovar nie je určený ako priama náhrada a nemusí mať rovnakú cenu ani rovnaké vlastnosti ako pôvodný výrobok, ale musí mať podobnú funkčnosť. (napr. ak sa vám pokazí digitálny klavír, môžeme vám požičať akýkoľvek iný typ digitálneho klavíra, kým nebude váš výrobok opravený alebo kým sa nedohodneme na náhradnom modeli alebo vrátení peňazí, ako je uvedené v týchto zásadách).
                3. Zapožičané predmety zostávajú vždy majetkom Gear4music, ale musia byť poistené proti krádeži a poškodeniu zákazníkom.

                NÁHRADNÉ VÝROBKY:

                1. Ak nie je možné výrobok opraviť do 60 dní, bude dodaný ekvivalentný náhradný výrobok s podobnou funkčnosťou.
                2. Náhradné výrobky nemusia byť nevyhnutne nové, ale budú plne funkčné a nebudú staršie ako výrobok, ktorý nahrádzajú.
                3. Náhradné výrobky nebudú drahšie ako výrobok, ktorý nahrádzajú.
                4. Vhodnosť náhradných výrobkov sa prerokuje so zákazníkom, ale konečné rozhodnutie o ich vhodnosti prijme Gear4music.
                5. Akákoľvek oprava alebo výmena chybného výrobku neobnoví ani nepredĺži túto záruku po uplynutí pôvodného dátumu platnosti záruky.

                ZĽAVA NA HOTOVOSŤ:

                V prípade, že v záručnej dobe nie je možné dodať vhodný náhradný výrobok, ako je uvedené vyššie, alebo navrhovaný náhradný výrobok má výrazne odlišnú špecifikáciu od pôvodného výrobku, ktorá nie je pre zákazníka prijateľná, bude zákazníkovi po uplatnení amortizácie ponúknutá náhrada v hotovosti na základe nasledujúceho percenta pôvodnej kúpnej ceny:

                1. rok: 2. rok: 100 %, 2: 3. rok: 70 %, 3: 45 %, 4: 5. rok: 20 %, 6. rok: 15%.

                Maloobchodná cena predĺženej záruky sa nevracia.

                Položky, ktoré sú vymenené alebo na ktoré bola vyplatená zľava v hotovosti, sa stávajú majetkom Gear4music.

                ZRUŠENIE POISTNEJ ZMLUVY:

                Poistenie je možné kedykoľvek zrušiť a bude poskytnutá pomerná zľava podľa zostávajúceho času poistenia. Poistku však nemožno zrušiť, ak už bola uplatnená poistná udalosť.

                VYLÚČENIA ZO ZÁRUKY:

                Táto záruka je určená na krytie vady výrobcu. Ak položka zlyhá z akéhokoľvek dôvodu, ktorý nie je spôsobený chybou výrobcu, vrátane niektorého z nasledujúcich dôvodov, potom táto záruka nie je platná:

                • Zneužitie alebo nesprávne zaobchádzanie
                • Výrobok sa používa na niečo, na čo nebol určený (nesprávne použitie)
                • Opotrebenie nad rámec konštrukčných zámerov výrobku
                • Nepriaznivé podmienky prostredia
                • Výrobok bol upravený alebo modifikovaný
                • Porucha bola spôsobená použitím príslušenstva alebo doplnkových dielov, ktoré nie sú výslovne certifikované výrobcom výrobku
                • bol použitý nevhodný zdroj napájania alebo batéria
                • Nevhodná starostlivosť a údržba

                PREDAJ NA GEAR4MUSIC

                V tejto zmluve sa pojmami "My/Naši" označuje spoločnosť Gear4music Limited a "Vy/Váš" náš zákazník, ktorý predáva tovar spoločnosti Gear4music Limited.

                Hodnotenie výrobkov z druhej ruky

                1. Odhadované ocenenie výrobku vám bude poskytnuté po vyplnení na internete formulára na ocenenie. Tento odhad sa zobrazí na obrazovke a zašle sa vám e-mailom
                2. Tovar bude po prijatí v našom sklade preskúmaný a ocenený, na základe čoho sa určí nezmeniteľná ponuková cena
                3. Ak sa naše ocenenie rovná alebo prevyšuje našu pôvodnú odhadovanú cenu, túto sumu vám buď vyplatíme na váš účet, alebo vám na požiadanie poskytneme kredit na účet.
                4. Ak je naše ocenenie nižšie ako náš pôvodný odhad, oznámime vám to e-mailom a vy môžete buď akceptovať nižšiu cenu, alebo vám predmet vrátime na vaše náklady.
                5. K výrobku musíte priložiť všetko príslušenstvo potrebné na jeho bežnú prevádzku, okrem iného napájacie jednotky, adaptéry, káble, konvertory a stojany. Všetky nekompletné položky vám môžeme vrátiť na vaše náklady.

                Preprava použitých výrobkov Gear4music

                1. Tovar nám môžete zaslať buď prostredníctvom našej kuriérskej služby, alebo akýmkoľvek sledovaným spôsobom doručenia podľa vášho výberu
                2. Tovar zaslaný nám na ocenenie zostáva až do prijatia nami výlučne na vaše riziko, pokiaľ nie je zaslaný prostredníctvom našej kuriérskej služby
                3. Tovar zaslaný nám prostredníctvom našej kuriérskej služby zostáva po prijatí kuriérom na naše riziko
                4. Tovar nebude naším kuriérom prijatý, ak nebude zabalený v súlade s požiadavkami kuriérov alebo ak ho kuriér nepovažuje za dostatočne dobre zabalený na ochranu tovaru
                5. Tovar, ktorý sme prijali a ktorý bol vážne poškodený v dôsledku nedostatočného balenia, bude odmietnutý a vrátený na vaše náklady.
                6. Podrobnosti o tom, ako správne zabaliť váš tovar, si môžete pozrieť počas na internete procesu hodnotenia a po vykonaní hodnotenia vám ich zašleme e-mailom
                7. Nie ste povinní tak urobiť, ale odporúčame vám, aby ste si pred zabalením a po zabalení tovaru urobili a uchovali jeho fotografie. To môže výrazne pomôcť pri uplatňovaní nárokov v prípade náhodného poškodenia tovaru počas prepravy alebo poškodenia v dôsledku nedostatočného zabalenia

                Právna stránka

                1. Prijatím našej ponuky a súhlasom s predajom akéhokoľvek tovaru nám potvrdzujete, že ste zákonným vlastníkom tovaru, máte právo na predaj a tovar je bez akýchkoľvek záujmov alebo nárokov tretích strán
                2. odškodníte nás za akýkoľvek občianskoprávny nárok na náhradu škody, ak sa preukáže, že tovar je kradnutý alebo falšovaný
                3. Naformátujeme všetky úložné zariadenia, ak naše ocenenie zodpovedá nášmu počiatočnému odhadu alebo ho prevyšuje
                4. Ak je naše ocenenie nižšie ako náš odhad, odstránime všetok používateľský obsah a osobné údaje až po tom, ako akceptujete naše nižšie ocenenie
                5. V prípade, že sa ocenenie rovná alebo je vyššie ako náš počiatočný odhad, ste zodpovední za odstránenie akéhokoľvek používateľského obsahu alebo osobných údajov z tovaru pred jeho odoslaním na ocenenie, pretože tieto údaje odstránime. Pozri body 3. a 4. vyššie
                6. Nenesieme zodpovednosť za stratu akýchkoľvek údajov alebo obsahu, ktoré boli odstránené z akéhokoľvek zariadenia za podmienok uvedených v bodoch c. a d. vyššie

                ĎALŠIE INFORMÁCIE

                Podľa najnovších právnych predpisov sme povinní upozorniť vás na to, že si nemusíte zakúpiť predĺženú záruku súčasne s kúpou tovaru. Máte právo nakupovať a my vám to aktívne odporúčame. Túto záruku poskytujeme ako dodatočnú službu našim zákazníkom a naozaj si myslíme, že stojí za tú malú sumu peňazí, ktorú stojí.

                Táto záruka je exkluzívnou ponukou a je prevádzkovaná a finančne podporovaná spoločnosťou Gear4music Limited. Na túto záruku sa nevzťahuje kompenzačný program pre finančné služby a finančné prostriedky nie sú vyčlenené spoločnosťou Gear4music Limited. Táto záruka nie je poistením a odporúčame vám, aby ste si svoj tovar poistili aj proti krádeži a poškodeniu.

                Pri kúpe výrobku ste chránení právnymi predpismi, ako je zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 (v platnom znení). Ak výrobok pri predaji nemá vyhovujúcu kvalitu alebo nie je vhodný na daný účel, máte právo požadovať opravu alebo výmenu až po dobu 6 rokov (5 rokov v Škótsku). Počas prvých 6 mesiacov musí predajca preukázať, že tovar, ktorý ste si kúpili, spĺňal potrebné normy. Po uplynutí prvých 6 mesiacov je na vás, aby ste dokázali, že výrobok bol pri dodaní chybný: môže to znamenať, že budete musieť začať súdne konanie. Ďalšie informácie o právach spotrebiteľa získate od miestneho úradu pre obchodné normy. Ďalšie usmernenia týkajúce sa predpisov o ochrane spotrebiteľa pred nekalým obchodovaním z roku 2008 nájdete tu.

                Zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015 sa na vás vzťahuje za veľmi špecifických okolností, ak sa vaše zariadenie po kúpe pokazí. Naša predĺžená záruka poskytuje oveľa komplexnejšie krytie. Táto záruka odstráni stres a problémy s reklamáciou po uplynutí štandardnej záručnej doby výrobcu.