Nepodporovaný prehliadač
Webový prehliadač, ktorý momentálne používate, už nie je podporovaný, a preto takéto funkcie tejto webovej lokality nemusia fungovať podľa očakávania. Odporúčame vám aktualizovať na aktuálne podporovaný prehliadač (napríklad Chrome, Edge alebo Firefox), aby ste zlepšili svoje zabezpečenie, rýchlosť a celkové prostredie.
Na Vianoce sme predĺžili štandardnú záruku vrátenia peňazí. Nakupujte s istotou, pretože vieme, že naša záruka vrátenia peňazí bola predĺžená na 50 dní na akýkoľvek nový výrobok. Nakúpte ešte dnes a využite možnosť vrátiť tovar až do Nového roka v súlade s našimi štandardnými pravidlami vrátenia tovaru.
Na stránke Gear4music môžete nakupovať s úplnou istotou a pokojom.
Na všetky nákupy nových produktov sa štandardne vzťahuje 30-dňová garancia vrátenia peňazí a minimálne 5-ročná záruka.
Na takmer nové a predvádzacie produkty sa vzťahuje 30-dňová garancia vrátenia peňazí a 1 rok záruky.
Na použité výrobky sa vzťahuje 14-dňová garancia vrátenia peňazí a 12-mesačná záruka.
Na nové výrobky je za malý poplatok pri nákupe k dispozícii dodatočná ochrana, ktorá vám poskytne až 180-dňovú garanciu vrátenia peňazí a až 10-ročnú predĺženú záruku.
Žiadne vyhlásenie alebo podmienka predaja obsiahnuté v našich podmienkach neovplyvňujú ani neobmedzujú vaše zákonné práva definované v smernici EÚ o právach spotrebiteľov alebo v nariadení o spotrebiteľských zmluvách (informácie, zrušenie a dodatočné poplatky) z roku 2013.
Vrátiť tovar je jednoduché prostredníctvom nášho na internete centra pre vrátenie tovaru. Začnite tu:
Táto tabuľka poskytuje prehľad vašich zákonných práv spotrebiteľov v porovnaní s našou štandardnou politikou vrátenia tovaru a voliteľnou Rozšírenou zárukou vrátenia peňazí a zárukou.
Spojené kráľovstvo a EÚ / EHP | Norma EÚ | Gear4music Standard | Gear4music voliteľné | Digitálne položky Gear4music |
Obdobie vrátenia peňazí | 14 dní | 30 dní | Až 180 dní | 14 dní (za predpokladu, že licenčný kľúč nebol použitý na aktiváciu položky) |
Vrátené poplatky za štandardné doručenie? | Áno, do 30 dní | Áno, do 30 dní | Áno, do 30 dní | N/A |
Vrátené poplatky za inovované doručenie? | Iba štandardné náklady | Iba štandardné náklady | Iba štandardné náklady | N/A |
Bezplatný odber pri zrušení | Nie | Nie | Nie | N/A |
Vráťte ho, ak je chybný kvôli dizajnu alebo výrobe | zadarmo | Bezplatný odber do 180 dní | Bezplatný odber do 2 rokov alebo ako je uvedené na stránke produktu | Do 14 dní |
Vráťte, ak bol doručený poškodený | zadarmo | Bezplatný odber do 14 dní | Bezplatný odber do 14 dní | N/A |
Vráťte, ak ste dostali nesprávnu položku | zadarmo | Bezplatný odber do 14 dní | Bezplatný odber do 14 dní | Do 14 dní (za predpokladu, že licenčný kľúč nebol použitý na aktiváciu položky) |
Vrátená predĺžená záruka, ak bola použitá? | N/A | N/A | Nie | N/A |
Ďalšie informácie o vašich zákonných právach a práve na odstúpenie od zmluvy alebo právo na zrušenie nájdete na konci tejto informačnej stránky.
Ak chcete vrátiť produkt podľa našich štandardných alebo rozšírených systémov záruky vrátenia peňazí, uistite sa, že produkt je:
V stave „ako nový", čo znamená, že s tovarom nebolo manipulované nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru, najmä ak ide nad rámec manipulácie, ktorá by mohla byť primerane povolená v obchode.
Dobre zabalené a v pôvodnom obale
Naše záruky dopĺňajú vaše zákonné práva. Ďalšie informácie o vašich zákonných právach nájdete nižšie.
30-dňová záruka vrátenia peňazí
30 dní od doručenia, aby ste nám oznámili, že ste zmenili názor
Vyberte si inú položku alebo požiadajte o vrátenie peňazí
Vrátené platby pokrývajú poplatky za doručenie služieb Standard alebo Saver, ale nezahŕňajú akékoľvek vylepšenia, ako je inštalácia, doručenie dvoma osobami, služby načas a sobota
Nárok na záruku vrátenia peňazí
Dôležité: Z hygienických dôvodov a z dôvodov licencovania softvéru sa na niektoré položky vzťahuje naša záruka vrátenia peňazí iba vtedy, ak sa nám vrátia nepoužité a zapečatené v originálnom balení so všetkým ešte „neregistrovaným" softvérom. Podrobnosti o výnimkách sú uvedené v popisoch produktov. Medzi produkty patria:
Monitory a slúchadlá
Zátkové chrániče sluchu a chrániče sluchu
Jazýčky a náustky pre drevené dychové a dychové nástroje
Výrobky na starostlivosť o ústa a pery
CD, DVD a softvér
Predĺžená záruka vrátenia peňazí, až 180 dní
Záruku vrátenia peňazí si môžete voliteľne predĺžiť až na 180 dní za malý poplatok na predajnom mieste, ktorý zahŕňa až 6 rokov predĺženej záruky.
Viac informácií o predĺžených zárukách nájdete tu .
Do 180 dní od doručenia nám môžete povedať, že ste si to rozmysleli, zrušiť zmluvu a vybrať si inú položku alebo požiadať o vrátenie peňazí.
Za vyzdvihnutie sa účtuje malý poplatok v závislosti od veľkosti a hmotnosti objednávky (pozri časť Poplatky za vyzdvihnutie)
Vrátenie peňazí do 30 dní od doručenia zahŕňa poplatky za doručenie služieb Standard alebo Saver, ale nezahŕňa žiadne vylepšenia, ako je inštalácia, doručenie dvoma osobami, služby načas a sobota
Nie sme schopní akceptovať vrátenie akýchkoľvek na mieru vyrobených bezchybných položiek, ako sú počítačové systémy postavené podľa špecifikácií zákazníka. Vaše zákonné práva na tieto položky sú obmedzené, pretože budova je už uzavretá pred odoslaním tovaru, preto sa vaše právo na zrušenie považuje za stratené počas lehoty na zrušenie, pretože služba je poskytnutá v plnom rozsahu pred uplynutím 14 dní. Výnimky môžu byť možné len po našej predchádzajúcej dohode a môžu podliehať storno poplatku a poplatku za opätovné naskladnenie vo výške minimálne 25 % v súlade s našimi obchodnými podmienkami za predpokladu, že tovar je v pôvodnom skladovom stave.
Poplatky za vyzdvihnutie tovaru
Ak zrušíte objednávku v súlade s vašimi zákonnými právami alebo ak chcete vrátiť položku v rámci našej garancie vrátenia peňazí, ste zodpovední za vrátenie takéhoto tovaru do Gear4music. V každom prípade, keď vyzdvihnutie takéhoto tovaru nie je bezplatné (napr. zrušenie objednávky alebo v prípadoch špecifikovaných v tabuľke vyššie), môžeme zariadiť vyzdvihnutie položky od vás za dotovanú sadzbu. Tento poplatok sa líši podľa konkrétnej položky a zobrazuje sa na každej stránke produktu v rámci poskytnutej informácie o záruke a vrátení peňazí, ako aj na stránke nákupného košíka.
Napríklad, pre zákazníka zo Spojeného kráľovstva by typické náklady na vyzdvihnutie výrobkov do 30 kg s maximálnou dĺžkou 1m boli 3,99 GBP, ale môžu byť vyššie pre ťažšie, objemnejšie predmety alebo medzinárodnú prepravu.
Ak sa rozhodnete žiadať o refundáciu, náklady na vrátenie tovaru sa odpočítajú z vašej refundovanej platby.
Môžete tiež zariadiť odoslanie položky späť na svoje náklady. Ak tak urobíte, dôrazne vám odporúčame, aby ste si vypýtali dôkaz o poštovnom, ktorý preukáže, že ste tovar skutočne vrátili. Všetky produkty musíte vrátiť bezodkladne a nie neskôr ako 14 dní od ich doručenia.
Balenie vrátených výrobkov
Ponechajte si, prosím, všetky originálne obaly, až kým si nie ste istí, že si chcete tovar nechať, pretože ak si želáte vrátiť tovar do 30 dní od jeho dodania bez pôvodného obalu, bude vám účtovaný ďalší poplatok v hodnote rovnajúcej sa takto vzniknutej strate na hodnote produktu, ktorý nám zasielate.
Ak už nemáte všetky originálne vonkajšie obaly, v ktorých vám bol produkt doručený, ale chcete tovar vrátiť v lehote garancie vrátenia peňazí, všetky produkty musia byť umiestnené v pevnom kartónovom obale s vhodným obalovým materiálom, aby sa zabránilo pohybu tovaru a aby bol chránený pred poškriabaním a poškodením. Gear4music nemôže prevziať zodpovednosť za žiadnu položku, ktorá je poškodená v dôsledku nedostatočného balenia, a ak nie je tovar správne zabalený, môžu byť jeho vrátenie a refundácia platby zamietnuté, prípadne bude refundovaná suma znížená o stratenú hodnotu produktov v dôsledku ich nesprávneho balenia. Ak máte k téme správneho balenia vracaných produktov akékoľvek otázky, obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Inteligentné & spárované zariadenia
Digitálne produkty
Nasledujúce podmienky platia pre objednávky, ktoré boli pri zakúpení stiahnuté, ako je rôzny softvér a pluginy: Pokiaľ si želáte zrušiť objednávku v súlade s vašimi zákonnými právami alebo našou garanciou vrátenia peňazí v prípade produktov dodaných s licenčným kľúčom, tento kľúč v čase vrátenia nesmel byť použitý na aktiváciu softvéru.
Ak sa vaša položka nespráva podľa očakávania, oznámte nám to čo najskôr, aby sme mohli problém vyriešiť.
Do prvých 6 mesiacov od kúpy vyzdvihneme takýto tovar a doručíme vám ho späť bezplatne.
Štandardná záruka
Po prvých 6 mesiacoch, ale do troch rokov od kúpy, ste zodpovední za náklady na vrátenie produktu k nám aj náklady na jeho doručenie späť k vám. Môžeme vám preplatiť primerané náklady na vrátenie, ak budete môcť poskytnúť nezávislý dôkaz, že chybu je možné pripísateľ nám alebo výrobcovi.
Rozšírená záruka
Lehota pre bezplatné vyzdvihnutie a vrátenie tovaru je uvedená na stránke daného produktu, obvykle sú to 2 roky. Po uplynutí tejto lehoty ste zodpovední za náklady na vrátenie produktu k nám aj náklady na jeho doručenie späť k vám. Môžeme vám preplatiť primerané náklady na vrátenie, ak budete môcť poskytnúť nezávislý dôkaz, že chybu je možné pripísateľ nám alebo výrobcovi.
Robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme sa uistili, že vaša objednávka sa k vám dostane v perfektnom stave. Ak je napriek tomu vaša objednávka pri doručení poškodená, oznámte nám to čo najskôr, aby sme mohli problém vyriešiť.
Ak je to možné, priložte fotografiu prípadných škôd na predmete a/alebo obale spôsobených pri preprave, pomôže nám to pri reklamácii u nášho kuriéra.
Upozorňujeme, že zodpovednosť za stav tovaru môžeme prevziať iba pred samotným dodaním tovaru. Akékoľvek poškodenie alebo zlomenie na ceste k vám je našou zodpovednosťou, ale ak sa niečo stane potom, čo vám tovar bol doručený priamo do rúk, na vami určené bezpečné miesto alebo k vami určenému susedovi, je to už vaša zodpovednosť a my za takéto poškodenie nemôžeme prijať žiadnu zodpovednosť.
Štandardná a predĺžená záruka
Ak nás informujete do 14 dní od doručenia objednávky, bezplatne vyzdvihneme poškodenú položku a rýchlo ju vymeníme alebo vrátime. Po 14 dňoch sa bude účtovať malý poplatok za vyzdvihnutie.
Robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme sa uistili, že sa k vám dostanú vždy tie správne produkty. Ak vo svojom balíčku napriek tomu nájdete niečo, čo neočakávate, oznámte nám to čo najskôr, aby sme mohli problém vyriešiť.
Ak je to možné, uveďte podrobnosti o nesprávnej alebo nesprávne opísanej položke, ktorú ste dostali.
Keď nám vraciate tovar, uistite sa, že ste pôvodné vnútorné a vonkajšie balenie neporušili, a len opätovne uzavrite zásielku tak, ako ste ju dostali. Ak si nie ste istí správnym postupom, alebo máte iné otázky týkajúce sa vhodného balenia, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na adrese [email protected] alebo telefónnom čísle 233 527 841.
Štandardná a rozšírená záruka
Ak nám dáte vedieť do 14 dní od doručenia objednávky, bezplatne vám odoberieme nesprávne dodaný produkt a rýchlo ho vymeníme alebo vám vrátime peniaze. Po 14 dňoch sa bude účtovať malý poplatok za vyzdvihnutie.
Vezmite, prosím, na vedomie: Je vašou zodpovednosťou zabezpečiť vrátenie nesprávnej položky alebo akejkoľvek položky, ktorá vám bola omylom doručená bez objednávky alebo platby. Ak takýto tovar nevrátite, naúčtujeme vám celú jeho cenu.
Na zrušenie objednávky máte lehotu 30 dní od jej doručenia. Všetok tovar je potrebné vrátiť bez meškania najneskôr do 14 dní odo dňa zrušenia objednávky.
Ak chcete objednávku zrušiť, môžete skopírovať a vložiť text uvedený nižšie do e-mailu, vyplniť potrebné informácie a odoslať ho na adresu [email protected].
Viac informácií o vašich zákonných právach nájdete nižšie.
******************
Pre Gear4music Limited, Kettlestring Lane, York, YO30 4XF, Spojené kráľovstvo:
Týmto oznamujem/oznamujeme, že odstupujem/odstupujeme od mojej/našej zmluvy o kúpe a predaji nasledujúceho tovaru (uveďte zoznam produktov tu) z objednávky (tu uveďte čísla objednávky/objednávok)
Objednané dňa (dátum objednávky) / Doručené dňa (deň dodania)
Vaše meno,
Vaša adresa,
Dátum
******************Vrátený tovar kontrolujeme, aby sme sa uistili, že ste sa oň počas svojho vlastníctva primerane starali, a všetko, čo sme vám pôvodne poslali, bolo riadne vrátené.
Upozorňujeme, že v prípade nedodania tovaru v stave "ako nový" a s vhodným balením vám môžeme účtovať poplatky za opätovné naskladnenie. Ak nám vrátite položky, ktoré neboli správne používané, znížime refundovanú sumu o sumu, ktorá odráža zníženú hodnotu položiek, ku ktorej došlo vaším nesprávnym zaobchádzaním.
Ak ste požiadali o vrátenie platby, táto bude spracovaná do niekoľkých dní od prijatia vášho tovaru a vystavenia potvrdenia, že bol vrátený v súlade s našimi pravidlami.
Nariadenia o spotrebiteľských zmluvách 2013
1. Zmluva sa uzatvára v čase, keď dostanete vašu objednávku.
2. Máte zákonné právo vypovedať zmluvu na obmedzenú dobu bez uvedenia dôvodov, ale uvítali by sme vašu spätnú väzbu, pretože nám to pomáha zlepšovať naše služby.
3. Vaše právo na zrušenie objednávky exspiruje po dobe 14 kalendárnych dní od nasledujúceho dátumu:
a) dňa prijatia objednávky alebo
b) dňa prijatia poslednej objednávky, keď je doručená na viac častí
4. Pre zrušenie objednávky nás musíte informovať o svojom zámere poštou alebo e-mailom. Môžete na to použiť priložený formulár Zrušenie objednávky, ale nie je to nevyhnutné.
5. S ohľadom na výpočet 14-dňovej lehoty na zrušenie objednávky sa e-maily považujú za doručené pri ich odoslaní a listy v deň ich podania na pošte. Samotný tovar nemusíte do tohto dátumu aj fyzicky vrátiť. Pozrite si bod 13 nižšie, kde sa píše o tom, kedy sa musí tovar vrátiť.
6. Aby ste mohli preukázať, že ste nám oznámili svoj zámer odstúpiť od objednávky včas, odporúčame vám, aby ste si ponechali všetky e-maily, ktoré ste nám poslali, alebo kópiu každého listu a požiadali poštu o potvrdenie o jej odoslaní.
7. Ak chcete zrušiť „Zmluvu o kúpe a predaji na diaľku" a v prípade akýchkoľvek ďalších otázok, kontaktujte nás, prosím, na adrese:
Gear4music Limited, Kettlestring Lane, Clifton Moor, York. YO30 4XF
0330 365 4444
8. Ak zrušíte túto zmluvu, vrátime vám celú kúpnu cenu plus štandardné náklady na doručenie. Upozorňujeme, že vami zvolení nadštandardné služby pri doručovaní, ako je inštalácia, doručenie dvoma pracovníkmi, časované a sobotné doručenie, vám vrátené nebudú.
9. Máme nárok zraziť si primeranú časť z refundovanej sumy v prípade, ak tovar stratil svoju pôvodnú hodnotu, pretože ste s ním zaobchádzali spôsobom, ktorý prekračuje bežné medze skúšania, oboznamovania sa s funkciami a charakteristikou, ako by to bolo bežne umožnené v kamennej predajni.
10. Platby vraciame bez zbytočného oneskorenia a nie neskôr ako
a) 14 dní po dni, keď od vás dostaneme všetok dodaný tovar, alebo
b) (ak je to skôr) 14 dní po dni, keď ste nám poskytli dôkaz, že ste tovar riadne vrátili, alebo
(c) Ak vám tovar ešte nebol odoslaný, do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí vypovedať túto zmluvu.
11. Spätnú platbu môžeme zadržať dovtedy, kým nedostaneme od vás vracaný tovar späť alebo kým neposkytnete dôkaz o tom, že ste tovar spať odoslali, podľa toho, čo nastane skôr.
12. Vrátenie platby prebehne pomocou rovnakých platobných prostriedkov, aké ste použili pri pôvodnom nákupe, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak, za vrátenie vám v žiadnom prípade nebudú účtované žiadne poplatky.
13. Tovar by ste nám mali zaslať alebo osobne odovzdať späť bez zbytočného omeškania a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám oznámite zrušenie zmluvy. Lehota je dodržaná, ak tovar pošlete späť pred uplynutím 14 dní.
14. Uistite sa, že akýkoľvek vrátený tovar je správne zabalený pomocou pôvodného obalu alebo pomocou podobnej vhodnej alternatívy.
15. Máme zákonnú povinnosť dodať vám tovar, ktorý je v súlade so zmluvou, ktorý zodpovedá svojmu opisu a je primerane uspokojivej kvality a primeranej trvácnosti.
Zákon o právach spotrebiteľov z roku 2015
1. Ak je tovar chybný alebo bol nesprávne opísaný, máte krátkodobé právo odmietnuť ho výmenou za vrátenie platby v plnej výške, alebo nás môžete požiadať o opravu alebo výmenu tovaru, ak to uprednostňujete.
2. Ak chyba spočíva v stiahnutom alebo nainštalovanom softvéri, môžete nás požiadať iba o opravu alebo výmenu digitálneho obsahu.
3. Keď požiadate o opravu alebo výmenu, musíte nám poskytnúť primeraný čas na to, aby sme tak urobili, a nemôžete už následne zmeniť názor a rozhodnúť sa pre niektorú z alternatív.
4. Právo na odmietnutie tovaru exspiruje po 30 kalendárnych dňoch, ktoré začínajú plynúť dňom nasledujúcim po doručení tovaru.
5. Ak požiadate o opravu alebo výmenu v priebehu prvých 30 dní od doručenia, „30-dňový odpočet sa zastaví" a znova sa spustí, keď dostanete opravený tovar alebo jeho náhradu. Budete mať zostatok z vašich 30 dní (s minimom 7 dní) na jeho odmietnutie výmenou za refundáciu v plnej výške, ak ani teraz nie je tovar uspokojivý.
6. Po 30 dňoch máte právo požiadať nás o bezplatnú opravu alebo výmenu.
7. Nesmiete požadovať, aby sme opravu alebo výmenu vykonali, ak to pre nás nie je možné alebo neprimerane nákladné v porovnaní s alternatívnym riešením.
8. Opravu alebo výmenu nemusíte akceptovať, ak vám spôsobujú značné nepríjemnosti v porovnaní s alternatívnym riešením.
9. Ak po oprave tovar zostane chybný, môžete si ho nechať a dostať späť časť z jeho ceny, alebo ho môžete odmietnuť. Ak je tovar odmietnutý viac ako 6 mesiacov od dodania, môžeme si uplatniť odpočítanie časti z jeho ceny z dôvodu jeho používania.
10. Ak softvér zostane chybný, môžete požiadať iba o zníženie ceny.
11. Vrátenie platby bude vykonané do 14 dní od súhlasu s chybou tovaru pomocou rovnakého spôsobu platby, aký bol použitý pri objednávke.
Európska komisia založila platformu pre online riešenie sporov (Consumer Online Dispute Resolution - ODR), ktorá zákazníkom umožňuje podať sťažnosť na produkt či službu zakúpenú online od obchodníka registrovaného v inom členskom štáte EU prostredníctvom online formulára. Viac sa o tejto platforme dozviete na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/