Celý popis
Zobraziť celý popis
Špičkový 3D zvukový softvér
Na základe princípu častíc možno použiť akýkoľvek zvukový súbor na vytvorenie spúšťacích bodov, ktoré vytvoria zvukovú časticu. Pri použití iba jedného zvukového súboru bude systém častíc Sound Particles 2 vytvárať každý rovnaký súbor s obmenami, zatiaľ čo pri importe viac ako jedného súboru bude každá častica náhodne reprodukovať jeden z dostupných zvukových súborov. Vďaka tomu, že je k dispozícii až jeden milión častíc, predstavuje Sound Particles 2 vzrušujúcu paletu dostupného zvukového dizajnu pre contemporary filmovú alebo televíznu hudbu.
Každú časticu možno použiť viacerými rôznymi spôsobmi vrátane skupín alebo emitorov. Skupiny vytvárajú všetky častice súčasne, zatiaľ čo emitory vytvárajú častice konštantnou rýchlosťou. Pre väčšiu variabilitu možno ku každej častici umiestniť zvukové modifikátory, čím sa vytvorí oveľa rozmanitejšia škála zvukov a pohybov medzi jednotlivými časticami. Tieto modifikátory zvuku môžu byť akékoľvek, od základných funkcií, ako je EQ alebo jednoduché oneskorenie, až po veľmi zložité procesy, ako sú náhodné filtre, náhodné posúvače výšky tónu alebo dokonca granulárne modifikátory.
Integrácia so zdrojmi animácie
Teraz s podporou automatizácie kľúčových snímok a animácie sa Sound Particles 2 dostáva na vrchol všetkých dostupných 3D zvukových softvérov. Prevezmite kontrolu nad priestorovým pohybom svojich zvukov v priestore a ovládajte každý detail automatizácie pre experimentálny zvukový dizajn. Chcete, aby váš zvuk začínal v úzkej guli a po 30 sekundách sa rozšíril o 10 metrov? Žiadny problém. Funkcia Sound Particles sa postará o animáciu a pohyb za vás. Pomocou automatizácie môžete ovládať parametre prepojené s modifikátormi pohybu, ktoré sú zahrnuté na pridanie náhodného pohybu v časticiach. Môžete napríklad automatizovať stovky častíc s náhodným posunom výšky, ktoré sa pohybujú po priestorovom poli. Vytváranie zvukového dizajnu v 3D priestore ešte nikdy nebolo také jednoduché.
Systém virtuálneho mikrofónu poskytuje pohlcujúce prispôsobenie
Systém Virtual Microphone aplikácie Sound Particles 2, ktorý funguje podobne ako virtuálna zvuková kamera pohybujúca sa okolo zdroja, je dokonalým nástrojom na pohltenie. Pomocou virtuálnych mikrofónov môžete zachytiť svoje častice z inej perspektívy, čím zabezpečíte lepšiu súdržnosť medzi zvukom a vizuálnym podnetom na obrazovke. Môžete používať niekoľko mikrofónov súčasne a vybrať si zo širokej škály formátov, takže budete pripravení na každú situáciu. Podporované sú všesmerové, kardioidné, hyperkardioidné, obojsmerné, stereo (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, viackanálové a dokonca aj pohlcujúce Dolby Atmos. Hoci je vám k dispozícii široká škála rôznych nastavení, Sound Particles 2 vám umožňuje vytvoriť si prispôsobené rozloženie reproduktorov, ktoré sa bude používať vo virtuálnom mikrofónnom systéme.
Komplexná kompatibilita s videom
Vytváranie zvukov pre video je najlepší spôsob, ako maximalizovať realizmus a vierohodnosť zvuku vášho filmu alebo televízneho vysielania. Aplikácia Sound Particles 2 ponúka možnosť načítať videoklip alebo obrázok a zmiešať ho s replikou na obrazovke. Pomocou sférického zobrazenia môžete vidieť častice položené na vrchu obrazu, čo vám umožní presnejšie umiestniť zvuky do priestorového poľa. Pre tých, ktorí pracujú s virtuálnou realitou, navyše Sound Particles 2 umožňuje importovať 360-stupňové videá a mixovať zvuk. Pomocou virtuálnych mikrofónov Ambisonics a priloženej aplikácie VR Client môžete miešať svoje skladby s možnosťou sledovania hlavy a vizualizovať, ako sa zvuk pohybuje okolo zdroja videa.
Ohromujúca kvalita zvuku
Každá častica v aplikácii Sound Particles 2 je postavená na základe 64-bitovej presnosti s pohyblivou rádovou čiarkou a je interne spracovaná pre maximalizáciu kvality zvuku. Výhoda 64-bitového interného spracovania je spôsobená objemom zvukov, ktoré možno v aplikácii Sound Particles 2 mixovať. Pri použití až jedného milióna častíc potrebujete veľký dynamický rozsah, aby ste pokryli všetko od bezprostredných zvukov výbuchov až po vzdialené zvuky šepotu. Dynamický rozsah v rámci mixážneho stupňa sa kompenzuje normalizáciou, ktorá sa aplikuje na výstupný stupeň, aby sa zabezpečila lineárnejšia úroveň zvuku na účely počúvania. Sound Particles samozrejme podporuje vzorkovacie frekvencie od 44,1 do 192 kHz, aby ste bez ohľadu na to, aký systém používate, mohli tento systém ľahko integrovať do svojho pracovného postupu.
Recenzie
"Particles má úžasný vplyv na našu prácu, ďaleko presahujúci všetko, čo sme mohli dosiahnuť pomocou gombíkov, tlačidiel a iného softvéru." - Cameron Frankley - vedúci strihač zvuku (Geostorm )
"Môžem úprimne povedať, že som nikdy predtým nepoužíval softvér ako Sound Particles. Je naozaj úplne výnimočný - som ním fascinovaný." - Jason W. Jennings - vedúci strihač zvuku (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows )
"Sound Particles vytvára zvukový obsah sviežim a inovatívnym spôsobom. Zatiaľ som len poškriabal povrch toho, čo je možné, a učím sa myslieť úplne novým prístupom. Má tiež pravdepodobne najlepší Dopplerov efekt, aký som kedy v softvéri použil!" - David Farmer - zvukový dizajnér (Pán prsteňov, Hobit )
"Pomocou častíc môžeme vytvárať rôzne skutočne náročné zvukové krajiny. Je to fascinujúci nástroj, ktorý som v seriáli často používal na vytváranie prvkov." - Benjamin Cook - vedúci strihač zvuku (Black Sails - Emmy za vynikajúci strih zvuku)
Funkcie
- Novovyvinutá stránka engine, optimalizovaná tak, aby reagovala na zmeny v reálnom čase a zachovala si dokonalú kvalitu zvuku pri úprave parametrov
- Hromadná produkcia zvukových efektov pomocou dávkového spracovania na výstup stoviek renderov súčasne
- Viac ako 100 profesionálne vytvorených predvolieb v balení s možnosťou uložiť nekonečný počet nastavení skladieb
- Uloženie každého aspektu relácie ako používateľskej šablóny na vyvolanie v každej novej relácii vrátane stôp a nastavení mikrofónu
- Bezchybná integrácia so širokou škálou základných priemyselných produktov, ako je napríklad CGI
- Importovať 3D informácie a prepojiť zvukové efekty s týmito objektmi, aby ste si vypočuli, ako vzniká finálny produkt
- Vykresľovanie v reálnom čase
- Automatické dekódovanie ľubovoľného formátu umožňuje monitorovať v binaurálnom zvuku
- Obsahuje aplikáciu VR Client na monitorovanie 360-stupňových videí a zvuku Ambisonics priamo v zariadení so systémom Android
- Virtuálne mikrofóny Ambisonics a aplikáciu VR Client možno použiť na monitorovanie vášho zvuku s možnosťou sledovania hlavy pri sledovaní 360-stupňového videa
- Použite až milión súčasne hrajúcich častíc zvukových zdrojov pre aplikáciu hlbokého a rozsiahleho zvukového dizajnu
- Modifikátory zvuku umožňujú vytvárať jemné variácie častíc, vďaka čomu každý zvuk nesie svoj vlastný jedinečný tón a charakter
- Skupiny častíc umožňujú súčasné vytváranie zvukov, zatiaľ čo vysielače častíc vytvárajú zvuky konštantnou rýchlosťou
- Široká škála modifikátorov zvuku vrátane jednoduchých zmien, ako je EQ alebo základné oneskorenie, až po komplexné procesory, ako sú filtre, náhodné čiastkové pásma, náhodný posun výšky tónu alebo granulárne modifikátory
- Animácia kľúčových snímok a modifikátory pohybu umožňujú pridať pohyb častíc
- Umiestnite zvuk do priestorovej perspektívy pomocou virtuálnych mikrofónov, ktoré fungujú ako zvuková kamera
- Vytvárajte nové umiestnenie virtuálnych mikrofónov pre prispôsobené vlastné rozloženie reproduktorov
- Renderovanie v HOA Ambisonics až do kompatibilných formátov ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Podporuje moderné formáty Dolby Atmos až do Atmos 9.1 (bed), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2
- Prepínanie medzi metrickými a imperiálnymi meraniami na lepšie pochopenie priestorových meraní
- K dispozícii sú úplné 2D a 3D zobrazenia
- Priestorové sledovanie a meranie šírenia umožňuje simulovať dopplerov efekt pri pohybe zvuku v priestore
- Náhodné generátory môžu vytvárať nové častice z rovnakého zdroja pre mierne odlišný zvuk
- Prémiový systém podpory na získanie spätnej väzby a priemyselnej pomoci s vašimi projektmi
- Obsahuje doplnky Doppler + Air pre ešte širší rozsah možného zvukového dizajnu
Špecifikácie
Systémové požiadavky
- Operačný systém:
- Mac: OSX 10.9 alebo vyšší
- Windows: Windows 7/8/10
- CPU: 2-jadrový alebo vyšší
- RAM: 4 GB alebo viac
- Miesto na disku: 620 MB
Všeobecné