Nepodporovaný prehliadač
Webový prehliadač, ktorý momentálne používate, už nie je podporovaný, a preto takéto funkcie tejto webovej lokality nemusia fungovať podľa očakávania. Odporúčame vám aktualizovať na aktuálne podporovaný prehliadač (napríklad Chrome, Edge alebo Firefox), aby ste zlepšili svoje zabezpečenie, rýchlosť a celkové prostredie.
1. Vyberte si pevnú kartónovú škatuľu správnej veľkosti, pričom medzi položkou a krabicou ponechajte približne 1 - 2 cm.
2. Jednotlivo zabaľte položky aby sa pri preprave nič nepoškriabalo alebo nepoškodilo.
3. Na webovej stránke Pad vyčleňte zvyšný priestor. v krabici, aby ste zabránili pohybu položiek počas prepravy.
4. Ak škatuľu používate opakovane, uistite sa, že krabica nebola poškodená a že sú odstránené všetky staré štítky.
Ak prepravujete položku, ktorá obsahuje tekutinu (napríklad dymové/plynové zariadenia), uistite sa, že je táto tekutina odstránená a jednotka bola pred prepravou vypustená, aby sa zabránilo poškodeniu tekutiny počas prepravy. Gear4music nemôže prevziať zodpovednosť za žiadnu položku, ktorá je poškodená z dôvodu nedostatočného balenia, a každá položka, ktorá sa k nám dostane v poškodenom stave z dôvodu nedostatočného balenia, vám môže byť vrátená a všetky záruky môžu byť zrušené.
Pri otvorení vrátenia alebo výmeny prostredníctvom nášho na internete portálu si môžete vybrať službu jedného z našich kuriérov alebo sa rozhodnúť poslať tovar sami.
Ak ste si vybrali odoslanie zásielky jedným z našich kuriérov a zásielka je zabalená v súlade s našimi pokynmi pre balenie, náš tím služieb zákazníkom sa o vás postará.
V prípade, že sa vaša zásielka stratí u niektorého z našich kuriérov, náš tím služieb zákazníkom vám rád pomôže. V prípade využitia služby vrátenia zásielky do predajne môže byť potrebný fyzický doklad o odovzdaní zásielky, ktorý nám pomôže pri vyšetrovaní.
Bohužiaľ, v súčasnosti nie sme schopní dodať obaly a odporúčame opätovné použitie obalov alebo ich získanie od miestneho predajcu.