Ceny
Snažíme sa neustále zabezpečiť extrémne konkurenčné ceny ako pre objednávky zadané cez internet tak aj priamo na predajni. Ceny za doručenie sú zobrazené pri pridaní produktov do nákupného košika, pričom mnoho produktov ponúkame s bezplatným doručením.
Na rozdiel od mnoho iných medzinarodnych maloobchodnikov, suma stiahnutá z Vašej karty bude presne tá istá ako je uvedená na našej stránkea vo vašej národnej mene. Gear4music v sučasnosti obchoduje v ôsmich rôznych menách na našich celkovo 19 medzinarodných stránkach.
Skladová dostupnosť
Odhadované dodacie termíny sú zobrazované pre každy výrobok. Predpokladaný dátum doručenia je vypočítaný na základe skladovej dostupnosti a odhadovaného času doručenia kuriérskou službou do miesta určenia.
Ak máme daný produkt fyzicky dostupný v našom vlastnom sklade pre okamžité doručenie, pri produkte je zobrazené "na sklade" a dodací termín je zvyčajne veľmi rýchly.
Ak tovar nie je fyzicky dostupný na našom sklade, predpokladaný dátum doručenia je zobrazovaný na základe informácie ako dlho trvá spravidla dodavateľovi tento tovar doručiť k nám, alebo keď máme informáciu kedy nám bude takýto tovar doručený. Odhadované dodacie termíny sú neustále aktualizované, aby odrážali aktuálnu dostupnosť a aj napriek nášmu maximálnemu úsiliu zabezpečiť aby boli čo najpresnejšie, jedná sa o termíny odhadované a nie zaručené.
Rezervujte si svoj vlastný dátum doručenia
Rezervovať si Vami preferovaný dátum doručenia môžete pomocou funkcie kalendára v nákupnom košiku. Upozorňujeme Vás, že nejedná sa o zaručený dátum, aj napriek tomu, že drvivú vačšinu objednávok doručujeme vo zvolenom termíne.
Ak žijete v odľahlej oblasti, doručenie Vašej objednávky može trvať dlhšie a niektoré doručovacie služby nemusia byť dostupné. Zvyčajne Vám bude systémom odporúčené, ak datum doručenia a službu je potrebne zmeniť, pri prihlásení sa alebo zadaní Vašej adresy doručenia.
Ak bude potrebné zmeniť Váš dátum doručenia z akéhokoľvek dôvodu, budeme Vás vopred informovať e-mailom alebo SMS správou.
DPH a colné poplatky
Ceny sú uvádzané s DPH, pokiaľ nie je uvedené inak. Sme registrovaný platca DPH v 12 krajinách a uplatňovaná sadzba DPH na objednávku je vždy jasne zobrazená.
Ak zadávate objednávku z krajín mimo Európskej únie, cena bude zobrazená bez DPH, plus celková čiastka vrátane DPH, ktorú očakávame, že zaplatíte, keď Vám bude tovar dodaný. Gear4music nebude účtovať skutočnú čiastku DPH alebo akéhokoľvek dovozného cla – to bude učtované a zhromaždené miestnym colným úradom a Gear4music nie je povinné zaplatiť akékoľvek dodatočné dovozné poplatky, ktoré môžu byť uložené kuriérskou spoločnosťou alebo colným úradom.
* Všetky objednávky sú predávané základe dodania clo neplatené, takže buďte si prosím vedomí, že ak ste objednávanie z krajín mimo EÚ možno budete musieť zaplatiť dovozné clo alebo iné dane. Našim miestnym realizačným partnerom môže tiež účtovať poplatky za spracovanie dovozných ciel.
Referenčné čísla produktu
Každý produkt na Gear4music internetovej stránke ma referenčné číslo produktu. Je užitočné, ak toto čislo máte po ruke v prípade ak kontaktujete našu zákaznícku linku a želáte si informácie o danom produkte.
Takisto je užitočné mať toto číslo po ruke ak si želáte objednávku zadať cez telefón na našej zákazníckej linke.
Ak sa zaregistrujem na internete, budete mi posielať veľa nevyžiadanej pošty?
Nie. Budeme Vám zasielať iba správy o stave Vašej objednávky a Gear4music newsletter raz za niekoľko tyždňov. Vaše údaje nebudú poskytnuté žiadnym tretím stranám pre marketingové účely.
Ako zistim, že ste prijali moju objednávku?
O prijatí objednávky Vám bude zaslaný potvrdzujúci email.
Pozdržané objednávky
V tomto prípade sa Vás pokúsime kontaktovať čo najskor. Možete byť požiadaný o poskytnutie kópie Vašej platobnej karty, alebo inú formu identifikácie. Táto skutočnosť zvyčajne nastane, pretože nie je možné automaticky overiť údaje, ktoré ste poskytli z Vašej firemnej platobnej karty. To neznamená, že ste nedocenený zakaznika! Len je niekedy potrebné vykonavať tieto kontroly a zabrániť takto podvodným transakciam.
Prečo bola moja objednávka zamietnutá?
Táto situácia zvyčajne nastane z dôvodu zamietnutia platby Vašou bankou, alebo ak údaje, ktoré ste poskytli nie sú správne a neprešli našou bezpečnostnou kontrolou. Ak takáto situácia nastane, poprosíme Vás o kontrolu resp. opravu poskytunutých údajov, použitie inej platobnej karty, alebo pre bližšie informácie nás kontaktujte na 02/33527841, ak si myslite, že všetky poskytnuté informácie sú správne a platobná karta, ktorú ste použili, má dostatok finančnych prostriedkov.
Je možné objednávku vyzdvihnúť osobne?
Áno, s výnimkou objednávok zadaných cez internet a zaplatených kreditnou kartou. Prosim, kontaktujte nás na 02/33527841 pre kontrolu dostupnosti tovaru, ak si želáte tovar vyzdvihnúť osobne.
Môžem zadať objednavku telefonicky?
Áno, možete. Ak ste sa už zaregistrovali s nami na internete, objednávka telefonicky je rýchla a jednoduchá, najmä ak poznáte čislo Vášho užívateľského účtu. Z bezpečnostných dôvodov pri zadávani objednávky telefonicky, môžeme doručiť objednávku len na adresu na ktorú je registrovaná platobná karta s ktorou ste objednávku uhradili.
Hľadám konkrétny výrobok, ale nemožem ho nájsť na vašich webovych stránkach.
Prosim pošlite nám e-mail s Vašou žiadosťou na
[email protected]